Header Ads

#PLATFORM~Gegar Vaganza 3 Beri Peluang Azharina Azhar Kembali Gegar Persada Seni

Azharina Azhar

 PENYANYI Azharina Azhar menyifatkan pembabitannya dalam Gegar Vaganza musim ketiga (GV3) sebagai landasan untuk membina kembali namanya di persada seni hiburan.

 Biarpun teruja, Azharina yang lebih mesra disapa Nina bagaimanapun menganggapnya sebagai rezeki anak angkatnya, Rahmat Azaharin Aziz Mohamad Faizal.

 �Awalnya, tujuan saya hadir sesi uji bakat GV3 hanya untuk bertemu rakan-rakan lama.

 �Alhamdulillah, tidak sangka pula saya terpilih sebagai 12 peserta akhir.

 �Ini bukan sahaja hadiah untuk diri sendiri, tetapi juga buat anak tersayang. Lagipun, saya dan dia suka muzik dan seni,� katanya kepada Sinar Harian ketika ditemui, baru-baru ini.

 Tambahan pula, pelantun lagu Elegi Sepi ini, pernah dimaki hamun peminatnya lantaran kurang aktif dalam dunia seni hampir 10 tahun lamanya.

 �Ya, memang ada peminat memarahi saya di laman sosial. Sebabnya, ada kata saya seperti tidak lagi mahu menyanyi.

 �Peminat juga bandingkan saya dengan segelintir artis yang kononnya tidak boleh menyanyi dengan baik.

 �Saya masih ada dalam industri. Janganlah membandingkan saya, setiap penyanyi ada kekurangan dan kelebihan masing-masing,� katanya.

 Tidak mudah melatah, selebriti berusia 31 tahun ini sebaliknya lebih selesa berdiam diri.

 �Saya tahu, mereka (peminat) sebenarnya sayangkan saya.

 �Mungkin kerana terlalu lama menunggu produk baharu, ada sanggup lepas geram dengan beri komen begitu.

 �Saya pun sayangkan peminat. Jadi, saya hanya baca komen terbabit dan kadang kala tergelak sendirian,� katanya.

 Sehubungan itu, demi memanfaatkan peluang, Nina berjanji membuat yang terbaik dalam GV3.

 "Satu perkara yang saya bimbang ialah kesihatan kerana suara saya akan terganggu apabila kurang sihat," katanya.[SH]

No comments

Powered by Blogger.