Header Ads

#TAHNIAH: Yusof Haslam Sahkan Syamsul Bakal Nikah Puteri Sarah Mac Ini

KUALA LUMPUR, 15 JAN 2014: Ekoran tersebarnya beberapa keping gambar yang dipercayai diambil ketika Puteri Sarah Liyana dirisik oleh ibubapa Syamsul Yusof, pengarah terkenal, Datuk Yusof Haslam mengesahkan berita tersebut dan mendedahkan mereka akan disatukan pada bulan Mac akan datang.

Menerusi laporan Media Hiburan, Yusof Haslam memberitahu bahawa Syamsul pernah memberitahu ibunya yang dia mahu mengahwini Puteri Sarah dan meminta keluarga itu masuk merisik.

Setelah perbincangan dilakukan, kemungkinan besar majlis akad nikah akan diadakan pada Mac.

Ini juga merupakan permintaan Syamsul yang mahu menyegerakan majlisnya.

Sebagai bapa, Yusof mendoakan yang terbaik untuk kehidupan dan perkahwinan anaknya dan tidak pernah sesekali pun menghalang siapa yang menjadi pilihan anaknya itu.

Dalam pada itu, ibu Syamsul menjelaskan anaknya itu menyampaikan hasrat untuk berkahwin dengan Sarah selepas pulang daripada mengerjakan umrah di Mekah pada 28 Disember lalu.

Jelas ibunya lagi, sepanjang berada di Mekah, Syamsul hanya nampak Sarah sebagai calon isterinya dan membuatkan dia lebih yakin untuk memperisterikan wanita itu.

 Isnin lalu, forum CARI telah berkongsi beberapa keping gambar yang dipercayai foto majlis merisik untuk Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana.

Majlis merisik pasangan ini telah diadakan secara sederhana pada hari Ahad lalu di kediaman keluarga Puteri Sarah yang terletak Sri Damansara.~murai.com.my

No comments

Powered by Blogger.